Kampanie google ads (agencja SEO), to reklamy, które mogą pojawiać się w różnej formie: graficznej, tekstowej oraz video. Mają one skutecznie promować usługi i produkty, o ile zadbamy o ich prawidłową, optymalną konfigurację. Dają przede wszystkim możliwość zdecydowania się na przykład na kampanię w sieci wyszukiwania, aplikacjach, czy też umieszczanie reklam na różnych serwisach współpracujących z Google.
Google Ads — na czym to polega?
Należą do gałęzi marketingu internetowego typu PPC, czyli Pay Per Click. System pobiera płatności za każde kliknięcie reklamę, a nie za wyświetlenie. Jest to korzystny cenowo system, ze względu na fakt, że firmy, które korzystają z Google Ads płacą tylko za faktyczne zainteresowanie marką, a nie jedynie za wyświetlanie się reklamy. Kampanie stwarzają duże możliwości promowania swojego przedsiębiorstwa. Możemy zdecydować się na najlepszą dla nas formę reklamy, a także miejsce, gdzie będzie się wyświetlać. Te kwestie zawsze powinny być dopasowane do charakteru danej marki.
Jakie zalety mają kampanie Google Ads?
Prowadzenie kampanii w Google Ads cenią szczególnie nowe firmy oraz przedsiębiorstwa, których celem jest wyróżnienie się w sieci. Jednak coraz więcej firm decyduje się na przeznaczenie budżety na reklamy tego typu.
Odbiorców tych kampanii możemy podzielić na dwie grupy:
– klikających tylko w wyniki, nie są reklamą
– wybierających link bez względu na to, czy mają do czynienia z opłaconą promocją
Poza tym obecnie kampanie Google Ads mogą być wyświetlane w wielu miejscach. Z tego powodu nie można powiedzieć, że pojawia się konkurencja płatnych kampanii z pozycjonowaniem. SEO możemy stosować także na YouTube, ale ono zawsze ogranicza się do wyników wyszukiwania albo polecanych filmów.
Natomiast reklamy Google mogą mieć ciekawe formy zarówno graficzne, jak i video. Stanowią one zupełnie inny sposób pozyskiwania swojego odbiorcy. Z tego powodu też najbardziej świadome przedsiębiorstwa decydują się na połączenie działań SEO z Google Ads. Właśnie to może przynieść niezwykle korzystne efekty w przyszłości.